2018-06-04

§ 1

ZASADY OGÓLNE

  1. Użytkownicy Biblioteki Głównej korzystający ze Strefy Nauki zobowiązani są pozostawić okrycia wierzchnie, parasole, teczki, torby, plecaki, itp. w samoobsługowych szafkach.

  2. Z szafek można korzystać tylko w godzinach otwarcia Biblioteki i tylko podczas przebywania na jej terenie, a opuszczając Bibliotekę, klucz należy zostawić w zamku.

  3. Korzystanie z szafek jest bezpłatne.

  4. Szafki zajęte po zamknięciu Biblioteki będą następnego dnia rano komisyjnie otwierane i opróżniane z zawartości, a użytkownik szafki musi uiścić opłatę za nieregulaminowe korzystanie z szafek, zgodnie z cennikiem.

  5. Niedopuszczalne jest przechowywanie w szafkach materiałów zagrażających bezpieczeństwu osób i obiektu, nielegalnych, brudzących i wydzielających nieprzyjemne zapachy.

  6. W szafkach nie należy przechowywać rzeczy cennych i dokumentów.

  7. Biblioteka nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w szafkach oraz bez opieki.

  8. W przypadku zagubienia klucza, stwierdzenia uszkodzenia szafki lub znalezienia przedmiotów pozostawionych przez innych użytkowników, należy ten fakt niezwłocznie zgłosić w Wypożyczalni.

  9. Użytkownik, który zagubił lub uszkodził klucz albo uszkodził zamek szafki ponosi wyłączną odpowiedzialność za wszystkie konsekwencje wynikłe z tego faktu.

§ 2

KOMISYJNE OTWIERANIE SZAFEK

  1. Biblioteka zastrzega sobie prawo do komisyjnego otwarcia szafek w przypadkach nieregulaminowego korzystania lub zagubienia klucza.

  2. W przypadku korzystania z szafki niezgodnie z Regulaminem, następuje jej komisyjne otwarcie i opróżnienie, a z przeprowadzonych czynności sporządzany jest protokół.

2.1. Rzeczy łatwo psujące się nie są deponowane i podlegają natychmiastowej utylizacji.

2.2. Zawartość szafki jest deponowana w gabinecie zastępcy dyrektora Biblioteki i można ją odebrać, po uprzednim uiszczeniu w Wypożyczalni opłaty za nieregulaminowe korzystanie, w ciągu 14 dni, od poniedziałku do piątku, w godz. 08:00-15:00. Nieodebrane materiały przekazane zostają do Biura Rzeczy Znalezionych Urzędu Miejskiego w Gdańsku, ul. Długie Ogrody 8/12.

2.3. Odbiór rzeczy z depozytu odbywa się po sprawdzeniu zgodności podanego przez odbierającego opisu zawartości szafki ze sporządzonym komisyjnie protokołem. Odbierający zwraca klucz i potwierdza na protokole odbiór rzeczy.
 

  1. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia klucza albo zamka lub też zagubienia klucza, użytkownik dokładnie opisuje w protokole zawartość szafki i uiszcza opłatę zgodnie z cennikiem. Po uiszczeniu opłaty w Wypożyczalni następuje komisyjne otwarcie szafki, sprawdzenie zgodności jej zawartości z ww. protokołem i wydanie materiałów użytkownikowi.

 

Regulations of collecting personal data in Medical University of Gdańsk

Due to the entry into force of The Regulation (EU) 2016/679 of the European Parliament and of the Council of 27 April 2016 on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC (General Data Protection Regulation) the Main Library informs that:

1. The administrator of your personal data is Medical University of Gdańsk based in Gdańsk, Marii Skłodowskiej-Curie 3A, 80-210 Gdańsk,

2. The Data Protection Inspector in Medical University of Gdańsk is Magdalena Dłużewska (iod@gumed.edu.pl),

3. Your personal data will be processed using the Tricity Libraries IT System (Stanisław Moniuszko Academy of Music, Gdynia Maritime University, Academy of Fine Arts in Gdańsk, Medical University of Gdansk, Gdansk University of Physical Education and Sport, European Solidarity Centre) in order to enable the use of library resources on the basis of art. 6 par. 1 lit. A of the general regulation of personal data of 27 April 2016,

4. Your personal data will not be disclosed to other entities, except for entities authorized under the law, debt collection companies or companies supporting IT services,

5. Your personal data will be kept for a period required by law,

6. You have the access to the content of your data, the right to demand rectification them, the right to remove or limit of their use, the right to transfer them, the right to post an objection in relation to their processing and the right to withdraw legal consent at any time,

7. You have the right to make a complaint to the Office for Personal Data Protection, if it is justified that your personal data are processed by the administrator in breach of the general regulation of personal data of 27 April 2016,

8. Providing personal data is voluntary, however, the refusal to provide them may result in the refusal to provide the service.