2018-09-06

  1. Pokoje  pracy służą tylko i wyłącznie celom naukowym.
     
  2. Z pokoi pracy mogą korzystać pracownicy i studenci  GUMed oraz inni użytkownicy posiadający kartę biblioteczną BG GUMed, w godzinach otwarcia Biblioteki.
     
  3. W pokojach można korzystać z własnych materiałów i sprzętu komputerowego oraz z pozycji ze zbiorów Biblioteki.
     
  4. Klucze do pokoi pracy udostępniane są w systemie bibliotecznym.
     
  5. Aby skorzystać z pokoju należy pozostawić legitymację lub kartę biblioteczną bibliotekarzowi dyżurującemu w Czytelni 1. Na tej podstawie bibliotekarz dokona, w systemie bibliotecznym, na koncie zainteresowanego,  rejestracji faktu udostępnienia pokoju oraz wyda odpowiedni klucz.
     
  6. Nie zezwala się na wynoszenie klucza do pokoju poza teren Biblioteki.
     
  7. Osoba, która pobrała klucz odpowiada za użytkowanie pokoju zgodnie z Regulaminem.
     
  8. W pokojach pracy, podobnie jak i w Strefie Nauki, należy przestrzegać zakazu spożywania posiłków oraz napojów z wyjątkiem wody w zakręcanych butelkach oraz w napoi w kubkach termicznych.
     
  9. Użytkownicy pokoi są zobowiązani do takiego zachowania, aby nie przeszkadzać innym osobom korzystającym z Biblioteki.
     
  10. Pierwszeństwo w korzystaniu z pokoi  A4 i A5 mają grupy składające się z min. 3 osób, po uprzednim dokonaniu rezerwacji z min. jednodniowym wyprzedzeniem u bibliotekarza dyżurującego w Czytelni 1 lub mailowo (biblwyp@gumed.edu.pl) albo telefonicznie 58 349 10 51 w Wypożyczalni.
     
  11. Każdorazowo opuszczając pomieszczenie należy zamknąć je na klucz. W przypadku opuszczenia pokoju na dłużej niż 30 minut, Biblioteka zastrzega sobie prawo otwarcia pokoju, usunięcia pozostawionych w nim materiałów i udostępnienia pomieszczenia następnej zainteresowanej osobie. Usunięte rzeczy będą do odbioru u Kierownika Oddziału Udostępniania Zbiorów lub u bibliotekarza dyżurującego w Czytelni 1.
     
  12. Po zakończeniu pracy użytkownik zobowiązany jest zostawić pomieszczenie w takim stanie, w jakim je zastał, zamknąć pokój, a klucz zwrócić bibliotekarzowi.
     
  13. Zakończenie korzystania z pokoju pracy jest odnotowane w systemie bibliotecznym  na koncie  osoby oddającej klucz.
     
  14. Każdorazowo przed przyjęciem klucza bibliotekarz sprawdza stan opuszczanego pomieszczenia.
     
  15. W przypadku zagubienia klucza użytkownik zobowiązany jest do pokrycia kosztów wykonania jego duplikatu w wysokości 40 PLN zgodnie z cennikiem usług świadczonych w systemie biblioteczno-informacyjnym GUMed.
     
  16. Za rzeczy osobiste i sprzęt pozostawiony w pokojach Biblioteka nie ponosi odpowiedzialności.
     
  17. W sprawach nieujętych w niniejszym dokumencie mają zastosowanie pozostałe obowiązujące w BG GUMed regulaminy.
     
  18. Przekroczenie zapisów niniejszego Regulaminu będzie skutkowało pozbawieniem możliwości korzystania z pokoi pracy BG GUMed.  

>> pobierz regulamin w formacie PDF

Regulations of collecting personal data in Medical University of Gdańsk

Due to the entry into force of The Regulation (EU) 2016/679 of the European Parliament and of the Council of 27 April 2016 on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC (General Data Protection Regulation) the Main Library informs that:

1. The administrator of your personal data is Medical University of Gdańsk based in Gdańsk, Marii Skłodowskiej-Curie 3A, 80-210 Gdańsk,

2. The Data Protection Inspector in Medical University of Gdańsk is Magdalena Dłużewska (iod@gumed.edu.pl),

3. Your personal data will be processed using the Tricity Libraries IT System (Stanisław Moniuszko Academy of Music, Gdynia Maritime University, Academy of Fine Arts in Gdańsk, Medical University of Gdansk, Gdansk University of Physical Education and Sport, European Solidarity Centre) in order to enable the use of library resources on the basis of art. 6 par. 1 lit. A of the general regulation of personal data of 27 April 2016,

4. Your personal data will not be disclosed to other entities, except for entities authorized under the law, debt collection companies or companies supporting IT services,

5. Your personal data will be kept for a period required by law,

6. You have the access to the content of your data, the right to demand rectification them, the right to remove or limit of their use, the right to transfer them, the right to post an objection in relation to their processing and the right to withdraw legal consent at any time,

7. You have the right to make a complaint to the Office for Personal Data Protection, if it is justified that your personal data are processed by the administrator in breach of the general regulation of personal data of 27 April 2016,

8. Providing personal data is voluntary, however, the refusal to provide them may result in the refusal to provide the service.